Geras miegas – geri sapnai

sapnu.ltKurie iš mūsų norėtų miegoti geriau? Visi? 9 iš 10? Ko gero, kad taip. Panašu, kad žmonės šiais laikais nėra patenkinti savo miegu ir jo kokybe. Gyvename beprotiškais laikais, kai žmonės turi daugybę reikalų ir kai kuriems tų 24 valandų per parą yra tiesiog per mažai, todėl žmonės laiką atsigriebia miego sąskaita. Kokios to pasekmės? Neišsimiegojimas, prasta savijauta dieną, mieguistumas, dideli kiekiai kavos ir netgi blogi sapnai naktimis. Kaip to išvengti? Na, visų pirma, reikia pakankamai miego. Norint turėti užtektinai miego, būtina susidėlioti dienos darbus taip, kad turėtume laiko ir normaliai pasapnuoti. Jei darbų atrodo begalės, išbadykite 20 minučių dienos miegą. Sakoma, kad 20 minučių pamiegojimas vidury dienos suteikia daug energijos ir tai netgi gali pakeisti visą valandą nakties miego. Išbandykite šį būdą ir žiūrėkite, ar jis jums pasiteisina.

                  Ko dar reikia geram miegui? Žinoma – patogaus guolio. Jei lova vos pasisukus ant šono girgžda, greičiausiai tai neleis jums atsipalaiduoti ir gadins miego kokybę. Pasirūpinkite, kad lova neskleistų jokių garsų. Taip pat, lova turi būti patogi, tai yra, lygi, be jokių įdubimų. Pagalvė – pagal poreikį. Šiais laikais galima rasti įvairiausių pagalvių, nuo pūkinių iki grikių lukštų, nuo sintetinių iki miego visai be pagalvės. Pabandykite ir taip – kai kuriems žmonėms yra gerokai patogiau miegoti be pagalvės. Tiesa, tai dažniausiai patogu tik tada, kai miegate ant nugaros. Miegant ant šono, kone kiekvienas norės turėti ir pagalvę.

                  Ne ką mažiau svarbu ir aplinka. Jei miegate ant žemės, gali būti, kad daugiau įkvėpsite dulkių, nei tie, kas miega pakeltose lovose. Be to, miegant žemės yra vėsiau, kartais ir skersvėjis čia gali būti stipresni nei aukščiau (dėl nedidelio tarpo tarp durų ir grindų). Todėl rekomenduoją įsigyti normalią lovą, į ją juk net įlipti yra patogiau!

                  Nepamirškite, jog miegant kambarys turi būti vėdinamas. Jei kambary trošku, gali sapnuotis nemalonūs sapnai, kurių reikšmes paskui tikrinsite sapnu.lt ar kituose sapnininkuose. Pasirūpinkite, kad nepūstų skersvėjis, tačiau gautumėte šviežio oro. Jei kambarį truputį vėsu – labai gerai. Taip greičiau užmigsite ir kiečiau miegosite.

                  Ne ką mažiau svarbu ir apšvietimas. Kuo jis mažesnis, tuo miegas bus kietesnis ir naudingesnis. Užkamšykite visus plyšius, užskleiskite užuolaidas. Jei nėra kitos išeities turėti tas 8 valandas tamsos – naudokite miego akinius. Pasirūpinkite, kad jie nespaustų ir netrukdytų. Tai itin naudingas dalykas ne tik namuose, bet ir kelionėse.