Lauko reklama – sudominanti ir įtraukianti

Lauko reklamos mūsų laikais tikrai netrūksta. Gatvėse, ant pastatų sienų, ant stulpų, pakelėse, ant automobilių ir parduotuvių vitrinose – reklamą matome visur ir beveik visada. Dažnai tai būna tiesiog iškabos. Jų pagrindinė paskirtis – praeivius informuoti, jog būtent čia yra jų ieškoma arba neieškoma kepyklėlė, žaislų parduotuvė ar knygynas. Kur kas mažiau specifinė yra lauko reklama stenduose didelių kelių pašonėse ar aktyviuose miestų sankryžose. Tokiu atveju matome reklamuojamą kokį nors produktą, paslaugą ar prekės ženklą. Ir tam, kad jį ne tik pastebėtų, bet ir atsimintų, reikia gana nemažai darbo.

Lauko reklamaReklaminiuose stenduose afišuojamos reklamos dizainas turi būti labai atidžiai maketuojamas. Lauko reklama matoma labai trumpą laiką. Dažniausiai – iš pravažiuojančių automobilių. Ir dažnai tokių reklamų būna daug. Tad jūsiškė turi būti kažkuo išskirtinė. Taip pat labai svarbu pateikti ją kuo galima informatyviau. Žinoma, tą padaryti panaudojant maksimaliai mažą žodžių skaičių. Skamba kaip didelis iššūkis? Tikrai taip ir yra.

Jei reklamuojate ne konkrečią paslaugą, produktą, o tik prekės ženklą, tuomet jums yra kažkiek lengviau. Lauko reklamoje pavaizduotas jau žinomas logotipas ar pavadinimas atlieka savo darbą vien tuo atveju, jei tik yra pamatomas ir atpažįstamas. Ir kuo dažniau apie jį primenama, tuo geriau. Tačiau lauko reklama dažnai naudojama ir konkretiems produktams ar paslaugoms reklamuoti. Tuomet viskas yra kur kas sunkiau.

Kertinis tokios reklamos akmuo – tai aiški, trumpa, informatyvi žinutė. Suformuluoti trumpą sakinį, kuris ir pristato jūsų produktą, ir priverčia jo norėti, ir dar atsiminti, kur ir kaip jį galimą įsigyti yra tikrai labai sudėtinga. Kartais trunka net savaites sugalvoti, kaip pateikti savo reklamą kokiame nors pakelės stende. Taupant pinigus ir norint turėti efektyvią reklamą, tam tikrai reikia skirti laiko ir dėmesio. Geras šūkis ar pranešimas praeiviui – puiki to pradžia.

Galima būtų netgi sakyti, jog geros ir aiškios žinutės gali ir pakakti. Ir beveik tai tiesa. Žinutę apipavidalinantis dizainas, logotipai, piešinukai, spalvų bei šviesų efektai seka jau po pagrindinės minties. O kartais jie netgi užgožia mintį. Tad nepersistengti su maketu irgi kartais būna iššūkis. Tad lauko reklama nėra jau toks paprastas ir aiškus dalykas. Ypač tada, kai norite jos veiksmingos ir efektyvios.